Üldinfo

Kontserni struktuur
Tugiüksused
Ajalugu
Selveri Köök
Missioon
Eesmärk
Maine
Koostöö
Professionaalsus
Test

 

selver-logo-hor

Selver on Eestis tegutsev jaekaubanduskett. Selver kuulub Kaubamaja gruppi, mis omakorda on 67 % ulatuses NG investeeringute kontserni ettevõte. NG investeeringute kontserni kuuluvad veel: Balbiino AS, Kitman Thulema AS, Liviko AS, Roseni kinnisvarad OÜ, Roseni majad OÜ.

pilt1

Tallinna Kaubamaja on börsiettevõte.

pilt2

 

Tugiüksused

Selveri suurimaks valdkonnaks on Selveri kauplustekett. Kaupluste tegevust toetavad tugiüksused:

  • ostu- ja logistikaosakond,
  • turundusosakond,
  • arenduse ja halduse osakond,
  • äriarvestuse osakond,
  • sisekontrolli osakond,
  • personaliosakond.

Tugiüksuste ülesanne on tagada Selveri kaupluste sujuv töö ja klientide rahulolu.

pilt3

 

Selverite ajalugu 

  • Esimene Selveri kauplus – Punane Selver avas Lasnamäel uksed 1995. aastal.
  • Järgmisena alustas 1998. aastal tööd Kadaka Selver.
  • 2002. aasta oli laienemiste aasta, avasime kolm kauplust.
  • 2005. aastal laienes Selver Lõuna-Eestisse, kokku avasime 9 kauplust.
  • 2008. aastal avasime 8 uut kauplust ning laiendasime nelja olemasolevat kauplust. Hiiumaal hakkas ringi sõitma Selveri rändpood, uue maja sai Ringtee Selver.
  • 2012. aastal avasime neli ning 2013. aastal 5 kauplust.
  • 2014. aastal lisandus veel üks kauplus Narvas.

Selveri Köök

Selveri eripäraks on Selveri Köök, mis alustas Kadaka Selveris tööd 1998. aastal tootmispinnaga 150 m2.
2007. aastal avasime keskusköögi Lasnamäe Tööstuspargis, tootmispinda oli 3000 m2. 01.10.2012 asutati Selveri tütarettevõte Kulinaaria OÜ.

Selveri missioon

Meie peamine ülesanne on luua ja hoida kliendi usaldust. Selveri visioon on olla esimene valik igapäevaostude tegemiseks. Loome sõbraliku õhkkonna, teenindame kiiresti ja asjatundlikult, pakume kvaliteetseid kaupu ja Selveri Köögi maitsvaid tooteid. 

Selveri eesmärk

Selveri eesmärk on olla edukas kaupmees. Selleks käime ajaga kaasas nii juhtimispõhimõtete, tööprotsesside kui ka tehnoloogia osas ja tagame sellega ettevõttele parima majandusliku tulemuse. 

Selveri maine

Headele majandustulemustele aitab kaasa Selveri hea maine, mille eest seisab iga Selveri töötaja. Selleks, et klientidel oleks meeldiv Selveri kauplustes oste sooritada, on oluline, et vastuvõtt oleks soe ja abistav ning teenindamine suurepärane. Selle tagab rõõmsameelne ja oma tööst head meelt tundev meeskond.

Kõik meie tegevused on suunatud kokkuvõttes kliendile – igat liigutust tehes mõtleme, kuidas see aitab meie klienti. Kliendi usaldus tekib siis, kui ta on kindel, et me teeme oma tööd ausalt. Meie toodete hinnastamine on õiglane ja me pakume kliendile alati värsket kaupa. 

Koostöö

Selveri kohtleb oma töötajaid ausalt ja seaduskuulekalt. Aus peab olema ka koostöö juhtide ja meeskondade vahel. Selveril on sadu koostööpartnereid, kellega koostööst sõltub Selveri edu. Suhtume meie koostööpartneritesse ausalt ja väärikalt. 

Professionaalsus

Kaubandusettevõtte edu taga on personali professionaalsus. Valime oma töötajaid hoolikalt ja aitame neil arendada oma oskusi. Selle eest seisab hea kaupluse juhataja, kes õpetab tööprotsesse ja viib läbi muudatusi. Suur rõhk on sisekoolitustel, mida viib läbi kaupluse juht või Selveri juhtivtöötaja ettevõtteülese programmi raames.

Töötades ja arenedes Selveris kasvatad oma hinda tööjõuturul.

Tere tulemast Selveri meeskonda!


Test

Tulemus:  

Teadmiste tase: